I forbindelse med samarbejdet mellem dig/den virksomhed, du repræsenterer, og Falck Healthcare A/S ”Falck” indsamler og behandler Falck, som dataansvarlig, visse personoplysninger om dig. I denne privatlivspolitik beskriver vi behandlingen, brugen og videregivelsen af dine personoplysninger.
Denne privatlivspolitik gælder ikke dig, som er klient hos Falck, da du som klient er dækket af den privatlivspolitik, som dækker den ydelse, som benyttes hos Falck. Se mere på www.falckhealthcare.dk/om-os/privatlivspolitik/.
Privatlivspolitikken dækker følgende persongrupper:
- Ikke-kunder: Hvis du er i kontakt med Falck uden at være kunde, kan Falck opbevare oplysninger om dig, alt efter hvilken kommunikationsform der benyttes. Dette kan f.eks. være i tilfælde af, at du sender en e-mail til Falck eller på anden måde er i e-mail-dialog med Falck, kontakter Falck via en online formular eller ringer til Falck.
- Kunder: Herunder kontaktpersoner som repræsenterer kunden (herunder også privatpersoner, som tegner børne- og/eller samlever-/ægtefælledækning).
- Samarbejdspartnere og leverandører (f.eks. forsikringsmæglere m.v.).
- Ansatte i Falck: I sammenhænge, som ikke er relateret til deres ansættelse i Falck, f.eks. opslag på LinkedIn.