Mindfulness

Om mindfulness

Her finder du 5 gratis øvelser, som kan træne dig til at blive mere bevidst opmærksom i dit liv.

Lær at være til stede i nuet Hvad vi gør med vores tid fra øjeblik til øjeblik, fra time til time, fra et år til det næste, har en stor påvirkning på vores generelle velvære og på vores evne til at respondere på en hensigtsmæssig måde på de udfordringer, vi møder i livet.

Ved at være mere til stede i hvert øjeblik og vide, hvad vi virkelig har brug for i øjeblikket, kan vi vælge de rette aktiviteter og handlinger til at påvirke os selv. Det er det som Mindfulness handler om.

Øvelser til mental fokusering
Ofte er vi kun delvist til stede i det, som sker i os og omkring os. Vi har mange bolde i luften, og vi opererer derfor tit på 'autopilot'.

Ved at træne os i at være bevidst opmærksomme og nærværende i forhold til os selv og vores omgivelser, kan vi handle mere hensigtsmæssigt.

TRYG I LIVET

Du har som Tryg Plus-kunde adgang til psykologisk krisehjælp, men vi ønsker også at hjælpe dig med at tage en eventuel krise i opløbet.

Derfor tilbyder vi dig som noget unikt adgang til Tryg i Livet.

Tryg i Livet er en hotline, hvor du uden beregning kan ringe og få hjælp ved problemer - fx alvorlig sygdom, stress eller skilsmisse. Dit opkald er anonymt for Tryg.

Vil du vide mere eller bruge Tryg i Livet, så læs mere her.

TRYG PLUS

Tryg Plus er fordele til dig, der samler flere forsikringer hos os.

Samler du dine privatforsikringer i Tryg, får du adgang til Tryg Plus-fordele, der er med til at give dig tryghed, når du har allermest brug for det. Nogle fordele får du automatisk, andre skal du selv vælge til.

Læs om Tryg Plus her.