Forebyg stress med Howdy

Undgå undødigt sygefravær ved hjælp af app'en Howdy

Howdy er for jer, der ønsker at forebygge stress, mistrivsel og forebygge unødigt sygefravær.

Sådan virker Howdy

  1. Hver 14. dag får alle medarbejdere en e-mail og/eller sms om, at det er tid til at besvare Howdy-spørgsmålene i app'en eller på en computer.
  2. Medarbejderne svarer på fem spørgsmål.
  3. Er medarbejderens trivsel i risikozonen eller har medarbejderen et drastisk fald fra sidste måling, så bliver medarbejderen automatisk ringet op af en af vores erhvervspsykologer inden for 2 dage.
  4. Erhvervspsykologen skaber overblik over medarbejderens situation og afdækker omfanget af evt. yderligere behov for hjælp fx via sundhedsordning eller sundhedsforsikringen.
  5. De ansvarlige ledere modtager en månedlig, anonymiseret triv-selsrapport.

Howdy hjælper den enkelte medarbejder med at opdage tidlige tegn på mistrivsel på et tidspunkt, hvor medarbejderen er i stand til at handle på egen situation.

Howdy – en digital løsning til at forebygge stress, mistrivsel og unødigt sygefravær

Få mere at vide
Kontakt os og få mere at vide om Effektive Teams.

Camilla Holst
Konceptchef for Org. og Ledelse
Ring 40 28 35 76 eller
send en e-mail.

Peter Richter
Chefkonsulent
Ring 30 68 40 95 eller
send en e-mail.

digitale løsninger

Flere digitale løsninger til dine medarbejderes sundhed

Falck Healthcare udvikler løbende digitale løsninger til brug for optimering af medarbejdernes sundhed. Bliv inspireret her.

Læs mere om digitale løsninger.

Hør mere om, hvordan i kan bruge Howdy!